Page Nav

HIDE

Breaking News:

latest

Ads Place

ÇİÇEK YAPIMI /ÖRGÜ PAPATYA YAPILIŞI

E Herkese merhabalar kanalıma hepiniz hoş geldiniz bugünkü videomda Arkadaşlar sizlere bu şirin çiçeklerin yapılışını anlatacağım çok güzell...


E Herkese merhabalar kanalıma hepiniz hoş geldiniz bugünkü videomda Arkadaşlar sizlere bu şirin çiçeklerin yapılışını anlatacağım çok güzeller gerçekten ve Hırka üzerine de çok tatlı duruyorlar şu arkadan iplerini kesmedim Bugün sizlerle beraber bir tane çalışacağım ama ben daha sonra çiçeklerini iplerini kesip hırkaları mı dikeceğim mi Evet şimdi Arkadaşlar ben bunlardan e Kullandım bunu da Alize Happy Baby kullandım şu söyleyeyim Sadece Koton merserize tarz ipler kullanmayın Aslan formu yakalayamazsınız Çünkü daha bir sürü duruyor yani Koton'da Belki bir tık daha diğer ince iplerden güzel durabilir Ama yine de bu şekilde puf puf durmuyor bilginiz olsun böyle bebeğim beni tercih edin arkadaşlar lif ipi de kullanan var mesela onla birazcık daha küçük düşüyor Ben şimdi anne kız kombini olarak çalıştığım için çalışacağım için daha Davası bazıları küçük bazılarıysa büyük yaptım burada ne gibi bir fark var arkadaşlar nasıl biri büyük biri küçük yaptım birine batıyorum dört kere değildi de üç kere battım Diğerine ne dört kere değil değil bir kere battım şu boşluktan içerisinde yani şu görünüme daha fazla batmış oldum Evet şimdi hemen söyledi dört beş zincir çekerek başlıyorum şu an kullandığım ipte Alize Baby Best bu Nako Elit Baby de olabilir 2.5 Zincirimi çektim ve daha sonra bakın en baştaki ilk çektiğimi Zincire batarak birleştirme mi yapacağım ip alıp ikisinden çıkıyorum ve daha sonra 1 2 3 3-4 tane zincir çektim ipimi doladım ortaya battım ve bir ikide çıkıyorum Bir tane zincir çekiyorum ipimi dolayıp ortaya batıp bir ikide çıkıyorum bizi bir zincir çektim ipimi doladım 11 12'de çıktı Biz bunu toplamda oniki kez yapacağım Abone ol o o da 2 4 6 8 10 abone ol bu 11 O hep komik abone ol Evet şimdi birleştirme mi yapıyorum tekrar severim 2 4 6 8 10 12 birinci çektim şu en başta çektim dört tane zincirin üçüncüsüne batarak burada birleştirme işlemi yapıyorum ve şu hemen Önündeki boşluğun içerisinde batarak bu ipimi alıyorum ve diğer ipin içerisinden çıkıyorum bir iki üç tane zincir çekiyorum ipimi doluyorum Arkadaşlar bu boşluğun içerisine batıp saç ekimi biraz uzun tutup bir 12 MP3 3-4 tane battı mı aynı noktaya Şimdi tekrar ipimi alıp yan taraftaki boşluğa batıyorum ipimi aldım şöyle biraz uzatıyorum O ilk ikisinden çıkıp bekletiyorum tekrar batıyorum ilk ikisinden çıkıp bekletiyorum tekrar batıyorum 3-4 kere de yanındaki boşluğa batmış oldum arkadaşlar ve pimin dolayı hepsinden bir çıkıyorum bu ve bir ki üç dört tane zincir çekip şu Doğu içini doldurdum boşluğa batarak bu Çelik yapalım diğer ipin içerisinden çıkıyorum Bu yan tarafa geçiyorum hemen Bir Veda şöyle yapalım Hiç yan tarafa geçmeden Bir iki üç dört tane zincirimi çekiyorum ipimi dolu yan taraftaki boşluğa batıyorum ip yine aynı işlemi yapacağım 3-4 kez baktım Şimdi yan tarafa batılı yani 12 biraz bol bol alırsanız daha böyle puf puf duruyor bu 12344 zincir çekip hemen dibine batıp bu ipi alıp diyelim içerisinden çıkarıyoruz ve yine dört zincir çekiyorum bu ipimi doladım yanındaki boşluğa hemen Bakacağım şuraya abone ol abone ol 3-4 tane Baktım hemen yanındakine batırıyorum bir abone ol o o 34 ipimi alıp çıkıyorum 1 2 3 dakika bu ve Bu fıstık yaptım yerin dibine batarak da çıkıyorum bakın abone ol Bu 1234 gitmez olacağım yanındaki boşluğa battım bir O kim mi Evet 34 yana geçiyorum 11 O kim abone ol abone ol bu hepsini bir çıkarak dört tane zincir çekiyorum Bu güneş öldüm dediğine batarak Bu ipim alıp diğer içerisinden çıkıyor abone ol abone ol abone ol abone ol abone ol abone ol abone ol abone ol abone ol abone ol abone ol Abone ol abone ol abone ol mi Evet artık kısmından hemen bir tane zincir çekiyorum ve sabitleyerek ki ipimi koparacağım abone ol abone ol abone ol da bu şekilde Dediğim gibi daha fazla batarak daha böyle büyük olmasını sağlayabilirsiniz şimdi yer sarı ipime Geçeceğim Ama sen ipimiz Arkadaşlar aynı sana değil dedin ki şu an sadece size göstermek yaptığım için elimden gelen iple kullanmak istedim ölmek istedim canımızı Şimdi hemen bir tane zincirimi çekiyorum var ya da şöyle yapalım bir tane zincirimi çektim iyi bakın şöyle bu ipimi aldım Şurayı tutuyorum içerisinden çıkarıp Şu boşluğa da tıp ve tekrar çıkarıyorum ve tekrar göstereyim hemen zincirimi çektim şuraya batıyorum Danış tutuyorum şöyle yine ipimi doladım içerisinden çıkıp tekrar boşluğun içerisine batıp ip alıp çıkıyorum ve ip alıp İkisinden bir çıkıyorum 123455 tane de zincir çekiyorum arkadaşlar ipimi doladım bu kutucuğun içerisine batıp aldım bu ne çıkıyorum abone ol Ya tüh itin hazır istiyorum Bu arada ilk ikisinden çıkıp bekletiyorum tekrar ipimi doladım battığım ipi aldım şöyle uzun tutup ikisinin içerisinden çıkıp bekletiyorum içecek yaptığımız işlemi aynısını uyguluyorum bu burası biraz dolgun olması gerekiyor dört kez batmışım 15 16 bu eteği 18 Abone ol abone ol 19 bu ve o mi Evet Şu an batışında yaptığım bu şöyle ipimi şuradan tuttum bu içeriye alıyorum Daha sonra bu ipin içerisinden geçirdim çıktım ve ikisini bir çıktı Evet bu da bayağı bir büyük abone ol bu çikolatası oluşturmuş olduk Evet şimdi bir zincir çekip biraz ipimi uzun tutuyorum bağlamak için çok merak ediyorum abone ol bu Şurada zaten Fak bir parça kalıyor her türlü Şimdi arkadaşlar hepimizin şöyle ortasını bunu yerleştireceğiz bu tığ yardımı ile karşılıklı olarak bu ipleri içeriye doğru arka kısma doğru çekiyorum karşılıklı olarak o yanık olmaması gerekiyor Bu arkadan da şöyle iyicene bu iki ipi Çekiyorum bu daha sonra bağlıyorum [Müzik] abone ol abone ol abone ol abone ol abone ol mi Evet çiçeğimiz hazır arkadaşlar çok tatlı Bakın şu kenarları dediğim gibi atıyorum 4 değil de beş satabilirsiniz veya da altı bakabilirsiniz ne kadar Büyüklükte istiyorsanız arkadaşlar tın numaranızı daha büyük tutabilirsiniz üç buçuk numara tığ ile Ben ördüm Alize Baby Best anatolis belliydi ördüm Çiçeğimi dediğim gibi bu yani sizin elinizde tamamen aynı metotla çiçeği büyütebilirsiniz veya da küçültebilirsiniz şimdi hemen Ya ben hırkanın içeceğim hırkama dikeceğim çiçeklerimi sabırsızlıkla bekleyen arkadaşlarım var bekletmeniz Sizleri daha fazla bak Arkadaşlar bir Videonun daha sonuna geldim şimdi diğer videodaki Arkadaşları yani daha doğrusu hırkayı öğren arkadaşları buraya yönlendireceğim ama sadece bunu tabii ki arkada kullanmak zorunda değilsiniz yeleklerde işte patiklerde bandanalar da tokalar da tulumlarda her türlü gerçekten çok güzel çok cici olan bir çiçek ve yapılışı da gayet kolay mi Evet arkadaşlar bir sonraki videolarımda görüşmek üzere hoşça kalın Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok

Latest Articles